Beste reiziger Met een abonnement reis je niet alleen regelmatig en comfortabel met bus en/of tram …
Je draagt ook meteen je steentje bij aan het milieu. Elke volle bus vervangt tot wel 30 auto’s op de baan – en zo beweeg jij letterlijk mee naar minder CO2.
|
|
Al betaald?
Super. Dan mag je deze e-mail negeren. |
|
... en de rest gebeurt automatisch |
Je abonnement is dan binnen het uur actief, je kan dus meteen op stap. Hou je MOBIB-kaart de eerste keer dat je (terug) reist voldoende lang voor de blauwe cirkel onderaan de gele scanner op de bus of tram. Je mag doorlopen als er een vinkje op een groen veld op het scherm verschijnt. |
|
Wil je toch liever via overschrijving, homebanking of de app van je bank betalen? Dat kan, maar hou er dan rekening dat het iets langer duurt vooraleer wij je betaling kunnen verwerken. Stort dan euro op rekeningnummer met vermelding van de gestructureerde mededeling . |
|
Niet akkoord met de voorgestelde producten? Je wil er iets aan veranderen?
Koop of verleng je abonnement(en) online. Zo bepaal je zelf de startdatum, geldigheidsperiode en de hoeveelheid. |
|
Je bestelling opvolgen. Dat kan |
| - Maak een De Lijn-account aan.
- Koppel je MOBIB-kaart aan je account.*
- Je ziet steeds welk abonnement op je MOBIB-kaart staat.
- Je ziet ook meteen wanneer je abonnement verlengd moet worden.
* Heb je een MOBIB-kaart van NMBS, TEC of MIVB? Breng dan eerst een bezoek aan een Lijnwinkel.
|
|
| Vragen of opmerkingen? | Surf naar help.delijn.be of bel De LijnInfo op het nummer 070 220 200 (0,30 euro/minuut). |
| |
| Bij De Lijn werken? Dat heeft zo zijn voordelen |
Je draagt je steentje bij aan duurzame mobiliteit, krijgt de ruimte om te groeien in je job én je kan rekenen op een aantrekkelijk verloningspakket. Wil jij ook bij ons aan de slag? | |
|
| |
|
|