We geven deze info dan door. Je ontvangt van ons een bevestiging op het nieuwe e-mailadres.
Vergeet je zoon/dochter wel eens om te scannen? Dan heeft hij/zij geen geldig vervoerbewijs op zak en kan er een boete volgen bij controle.
Let op
Terwijl je wacht op het nieuwe probeerabonnement, heeft je kind natuurlijk wel nog een geldig vervoerbewijs nodig. Koop dat via de app, via sms of een voorverkooppunt. Zo vermijd je boetes.
Het kan ook dat je kind al een gratis abonnement heeft voor de maand september. Dan reist je zoon/dochter al onbeperkt met bus of tram – en is deze probeeractie niet van toepassing.
Let op
Maakt je kind in september 2023 de overstap naar het eerste middelbaar, maar
Vul dan zeker vóór 17 augustus 2023 het formulier op onze website in.
En voeg er een kopie van het getuigschrift lager onderwijs of het inschrijvingsbewijs middelbaar onderwijs aan toe.
Dan kijken we of je kind in aanmerking komt voor het gratis probeerabonnement. Als dat het geval is, ontvang je het gratis probeerabonnement via post op het adres dat je doorgaf.
Deze uiterste leverdata vind je ook terug in de bevestigingsmail die je na aanvraag hebt ontvangen. Heb je het probeerabonnement toch niet gekregen op de voorziene datum? Neem dan contact op met onze dienst Abonnementen of bel 070 220 200 (0,30 euro/minuut). Ook kan je naar de Lijnwinkel gaan en daar meteen een nieuw probeerabonnement ontvangen.
Kortom: er zijn verschillende formules.
*Prijzen ten tijde van publicatie.